Aan de studie ;-)

In het vroege ochtendzonnetje, samen aan tafel na het ontbijt wil Marissa dat ik wat leuks voor haar ga printen.
De papieren poppetjes van laatst waren zeer goed ontvangen dus hoopte mevrouw vandaag op een nieuw avontuur uit de printer.
Na het knippen van alle jurkjes voor de poppetjes dacht ik dat er vandaag maar even geen schaar aan te pas moest komen.
Vandaag geen knipprojectje, maar een iets leuks, wel uitdagend, maar waar niet al te veel rommel bij ontstaat.

En na even zoeken op de laptop kwam ik een paar leuke oefenbladen tegen, en dus ging de printer aan het werk.
Eerst maar eens een paar letters die onze madam al onder de knie heeft, die ze herkent en ook al een beetje kan schrijven. En terwijl de papieren de printer uitrollen is ons meis al helemaal blij!
Ik ga schrijven, ik ga kleuren, heb je nog meer mam?

We gingen onder het genot van een kopje thee dus schrijven, kleuren en ook nog rijmen…
En wat er nu dus al de hele dag in mijn hoofd hangt is…
Ikke pikke porretje, mijn vader heeft een snorretje….
Tja, je moet er wat voor over hebben 😉

Goed weekend iedereen!

collage schrijven

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

