Het wordt stil….

De klok tikt door, morgen is het zo ver! Mijn mooie meissie haar eerste officiële proefdag meedraaien op de basisschool.
Lekker cliché, maar wat vliegt de tijd. Voor jou lieve meid gaat de tijd niet snel genoeg, het was een lang jaar van 3 naar bijna 4 met wachten op het grote moment dat je naar school mocht!
En nu… ja nu ben je ziek, je bent net een klein zeehondje, je hoest en blaft wat af!
Maar na veel twijfelen, bijna afbellen van school (telefoon al in de hand) geef je me jouw eigen antwoord….
Mamaaaa, mag ik wel een mini pepermuntje (paracetamol) dan kan ik morgen gewoon proberen op school.

Overduidelijk, jij hebt er zin in en laat je door een rot griep je eerste schooldag niet afnemen en omdat je zo vastberaden bent besluiten pap en mam de keuze aan jou te laten.
En wil het niet… dan zijn we er zo weer om ons meiske op te halen! En nieuwe kindjes krijgen een hulpje, en laat jouw hulpje er nou reuze zin in hebben! 🙂
Beretrots, vol vertrouwen zijn wij! School moet leuk zijn, geniet van je steeds groter wordende wereld! Wij genieten met je mee!!

Voor mama wordt het nog wel even wennen, het gekwetter om me heen ga ik zeker missen, het knuffelen op elk moment van de dag, en het vrolijke gewip door het huis. Het wordt stil….

Op naar school

Een gedachte over “Het wordt stil….

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

