Zon stand…

Nog even en dan kan ik er weer op uit, camera, extra batterijen en een extra geheugenkaartje in de tas en
dan maar foto’s schieten.
Het heeft even geduurd maar de zon doet nu wonderen en de wereld wordt nu zoveel mooier.
Ik krijg energie voor 10 en de daarbij horende opruimwoede in huis, alles fris opgeruimd en aan de kant.
Wat kan het weer toch veel moois doen, ik hoor het mezelf steeds zeggen… eindelijk zon!
Wat een weertje he! Oh, wat is het toch een heerlijke dag! Ik sta op de repeat stand, kan er niks aan doen….
Het voelt allemaal TE goed!

En dan nu na een race door het huis… tijd voor een lekker kopje thee met heerlijk leesvoer, wachten op mijn supermeisje die ik toch wel erg mis….

Wat mijn blog betreft…. Mensen ik sta (vast net als jullie) even in de zomer zon stand….. 😉

Fijne dag allemaal!

Lekker lezen

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

