Gezelligheid kent geen tijd…

Zonder dat ik er erg in heb gaat de tijd ineens als een razende voorbij, heb ik voordat Marissa naar school ging nog gedacht dat ik zeeën van tijd zou krijgen besef ik me nu dat ik het drukker heb dan ooit.
Ik hups van boven naar onderen het hele huis door, onze zolderkamer voor madam is bijna klaar.
In de kledingkamer (jajaja, kamer 😉 ) is een bom ontploft en mijn knutsel/hobby kamer krijgt ook al vorm.
De kasten worden leeg getrokken, de garage opgeruimd, bergen spullen worden vergeven en spulletjes van marissa worden voor een zakcentje verkocht. (Mevrouw spaart voor een nieuwe vakantie naar Lanzarote! Jihaaah!)

Marissa neemt school vriendinnetjes mee te spelen, mama helpt mee op school met allerlei.
Koken met de kleuters in het thema voertuigen, een avondje poetsen en meedenken als lid van de OR.
Ik zoals ik ben… met volle teugen ergens voor gaan, lekker bezig zijn dan ook maar direct na overleg met mijn lief besloten als secretaris voor de OR te fungeren.
Ja, ik vind het heerlijk…. Heb de handen graag vol, en doe graag mee… Voelt gewoon heerlijk nuttig!

Het knutselen staat hierdoor wel eventjes op een laag pitje, ik wil eerst mijn haakwerkjes afmaken en het haakt ook zo lekker weg…. Met een scheef oog kijkend naar een dvdtje van Ally Mac Beal en ondertussen de bollen wol op schoot en haken maar! Straks als mijn hobby kamer klaar is dan kan ik los…
Heb bergen ideeën, plannen, foto’s overal en nergens liggen boekjes met plaatjes, tijdschriften met zelfmaaktips en natuurlijk zwerft er door het hele huis knutselmateriaal.
Komende week samen met knutsel partner in crime de boel inrichten, een eigen hok…. Als ik zeg knutselhok dan geloof mij…dan krijg je totaal geen idee wat ik erbij voel 😉

Komende week staat er logeerpartijtjes op het programma, bezoekjes aan het bos, een lekker etentje bij de wok en wie weet doen we ondertussen nog iets aan ‘afmaken waar ik aan begonnen ben’.
Anders is het de komende week werkelijk een bom hier in huis, waar ik zo slecht tegen kan.
Maar ja, kiezen…. en weet je wat. Ik krijg energie van alles waar ik mee bezig ben en na de laatste tijd doet dit gevoel best wel heel erg goed!

Weekend alweer voorbij, gelukkig hebben we een extra dag erbij.
Werden we het hele weekend verrast met visite, buurtkindertjes die kwamen spelen en collega’s die op de koffie kwamen.
Je schiet geen ene donder op, maar wat kan het schelen… Het is toch heerlijk al die gezelligheid!

Terwijl ik nog even geniet van mijn kleine zangeres die hardop meezingt en vrolijk rond danst op allerlei kinderen voor kinderen liedjes blader ik nog even een fijn woonblad door en geniet van de mooie plaatjes!
Manlief ligt ziekjes in dromenland, en wij maken het ook niet laat!
Mama gaat bij Marissa logeren…. Dat wordt feest!

Fijne avond mensjes! En veel plezier morgen!

DSCF5714

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

