Magie van een sprookjeswereld…

Ik ben wel een voorstander van een ‘Magical Childhood’.
Quotes zoals ‘Never Grow Up’ en Life isn’t about waiting for the storm to pass, it’s about learning to dance in the rain’ vind ik dan ook echt prachtig en hangen hier op verschillende plekjes in het huis, om ons te herinneren als we het eventjes vergeten en om ons te inspireren.
Want zeg nou zelf, wat is er mooier dan ‘kind’ blijven, met een open geest, vol kinderlijke energie en een warm hart vol vreugde de wereld ontdekken?

Er gebeurd zoveel, tijd vliegt je soms door de vingers heen maar ik probeer zoveel mogelijk heel bewust alles mee te maken en ervan te genieten. Vorige week had mijn kleine meid een juffenfeest op school, cadeautjes maken voor juf en zelf haar verkleedkleertjes uitzoeken stond op haar verlanglijstje.
En dat hebben we gedaan, we hebben rokjes gepast en honderden rondjes gedraaid, we kochten schmink en zochten samen het internet af naar mooie schmink ideeën, zochten een mooie bloemenkrans omdat elfjes heeeeel erg van bloemetjes houden en fladderden samen door het huis met onze elfen vleugeltjes…
Yes, Elfje Marissa was een feit!

elfjemarissa.jpg

Daarna gingen we samen een cadeautje bedenken voor de jufjes en aangezien ik een beste voorraad aan lintjes en wol heb waren we er snel uit! Juffen moesten ook bloemetjes hebben, bloemetjes van het elfje!
Dus we haakten samen een paar mooie bloemetjes, zochten lintjes uit en een klein roosje. In elkaar zetten heeft mama maar even gedaan maar de voorpret samen was helemaal leuk. Zakjes erom en Marissa blij met het resultaat.
Een erg leuk d.i.y. cadeautje, die de juffen vast en zeker ook leuk vinden.

gehaakte bloem broche

Om nog even in het elfenwereldje te blijven zweven ben ik met een nieuw knutselprojectje gestart die ook zoooo magical is, alleen heeft het even tijd nodig 😉 En tussen de studie uurtjes door gaan we hier rustig mee verder!
Oh en lieve mensen, ik heb momenteel de smaak te pakken van heerlijke smoothie’s maken…. Iemand nog een onweerstaanbaar lekker receptje liggen?

Lieve groetjes,
Vanessa

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

