Plakkende vingers, en een bom op de hobbykamer…

Ik peuter, friemel, priegel wat af de laatste dagen!
Bestellingen van Zoet Geluk zitten in een mooie stijgende lijn, word er helemaal happy van!
Trotse snoetjes van kleine dametjes die met een leuke ketting of anders moois van eigen hand staan te showen!

JIHAAAAAAAAAAAAAAAAH!

Zo dat is eruit, heerlijk gevoel!
Omdat ik vandaag een paar grote pakketten verwacht via de post ga ik nu snel aan de slag met het opruimen van mijn hobby kamer, de tafel ligt zo vol dat ik inmiddels niets meer vinden kan.
Maar euh…. creatievelingen kennen geen rommel toch?

Oh en omdat ik zo happy ben…. een leuke win actie via de facebook pagina van Zoet Geluk!

Klik hier: ZOET GELUK

zoetgeluk-ontwerp-deelenlikeactie.jpg

bambibottelcapketting

SetjeVintage1.jpg

kettinghartgeelpaars

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

