Veel plezier en mooie schatten….!

Drukke dagen achter de rug, mijn lief werd 30 en had een zeer geslaagde surprise party!
Allemaal vrienden, familie en kindertjes met vrolijke gezichten en gezelligheid om ons heen, en het mooiste was wel dat de surprise ook echt een surprise is gebleven.
Het heeft wat slapeloze nachten en zweetdruppeltjes gekost maar het was het helemaal waard!
Het was tijd voor een feestje na de niet zo leuke tijden in ons leventje, en wat is dan een mooiere aangelegenheid dan het vieren van de magic 30!

Bedankt lieve vrienden, familie, kids!

Peter30jaar

Tussendoor hebben we (de dames in dit huis dan 😉 )nog steeds vakantie en genieten we van leuke uitstapjes in, om en buiten het huis. We zijn stiekem wel een klein beetje blij met het iets koelere windje dat er waait want dan kunnen we er ook echt op uit trekken.
Samen met vriendjes en vriendin brachten we een bezoekje aan de kinderboerderij, aaiden de geitjes, piepten als cavia’s, zagen een klein kikkertje en aten een heerlijk ijsje met zomerse aardbeien. Life’s good!
En we maakten natuurlijk weer een paar leuke kiekjes van alle pret en de mooie omgeving.

Marissa en Jason

Appeltuin.jpg

Happy friends.pg

En in de avond uurtjes ben ik nog steeds druk voor Zoet Geluk, klik op de link en volg me via facebook. Ik ben momenteel helemaal verzot op alle mooie kralen, bedeltjes, slotjes enzovoorts. Ontzettend mooie kleuren, die ik combineer en schik en nog eens schik… Krijg er geen genoeg van en ben ook reuze blij met de juweeltjes die uit m’n handen komen. Zijn het geen plaatjes?
Wil je zelf zo’n mooie armband om je pols, je kan ze via Zoet Geluk bestellen of mij even een berichtje doen.
Genieten jullie nog even mee van mijn nieuwste creaties?

Wire bracelets - zoet geluk

Wire bracelets - zoet geluk

Wire bracelets - zoet geluk

Wire bracelets - zoet geluk

Wire bracelets - zoet geluk

Wire bracelets - zoet geluk

Wire bracelets - zoet geluk

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

