Tik tok tik tok…

Op zo’n eerste ‘normale’ dag na de vakantie ging ik als een speer…
Vind het zo akelig stil nu dat mijn meiske weer op school zit. Maar nu dus heel veel seconden, minuten, uurtjes in de dag die gevuld moeten worden. Nog even niet stil zitten voor mij… Het hoofd moet eerst weer wennen.

Het huis is blij met mij… Ik ruim op, ruim wat meer op, gooi wat weg, stof wat af…
Drink heerlijke kopjes thee, maak de administratie weer eens op orde en heb dan ook nog heerlijk tijd om me terug te trekken in mijn hobby/werkkamer. Bezig zijn, heerlijk!

En ondertussen heel veel aan mijn meissie denken, ze heeft het super op school! Nieuwe meester op de maandag, en dat was erg goed bevallen! Tasje kwam bijna leeg weer terug (daar is deze mama blij mee!!!) en de ‘mag ik spelen’ verzoekjes begonnen direct weer!
Fijn, oh zo fijn…. een blije meid!

Wat ik gisteren nog in mijn werkkamer heb uitgespookt?
Je ziet het hier….

Labeldoekjes.jpg

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

