Ik plak, ik tape, ik knip…

Ik liep vandaag de Hema binnen op zoek naar gave cocktail prikkers….
Maar kwam met heel wat anders naar buiten. Geen cocktailprikker gezien helaas, en dat terwijl ik zo’n leuk idee had voor op mijn werkkamer!
Maar niet getreurd, ik vond textiel tape in hele gave kleuren en mooie prints die me nog even laten nagenieten van de zomerse dagen. (al hoop ik op een verlening, extra verlening en een sprong naar de lente..)

Eenmaal thuis borrelde er idee na idee in mijn hoofd, moest snel iets gaan doen anders denk ik dat alles eraan moest geloven…. Geloof mij! Ik was losssss 😉
Dit heeft de verschijnselen van een virus, een ik plak, tape, knip virus. Niet te ontsnappen, de mogelijkheden eindeloos, maar of iedereen hier in huis er blij van wordt…
Daar ben ik dus nog niet helemaal zeker van, we neme het zekere voor het onzekere en beplakken mijn lieve vriendje mini laptop waar ik al mijn digitale schatten op bewaar. Mijn blog, mijn foto’s, mijn Zoet Geluk inspiratie, blogs van andere superleuke blogsters in digiwereld, mijn filmpjes… Mijn digitale voetafdruk die ik creëer, omschrijf en vorm en natuurlijk bewaar voor dochterlief!

Mijn vriendje is in z’n sas, ik ben in m’n sas, hij is niet meer te missen!
En bij mij op schoot dames en heren… Echt onweerstaanbaar, hij straalt 🙂

Textiel tape

Laptop beplakken - textiel tape

Laptop beplakken - textiel tape

Laptop beplakken - textiel tape

Laptop beplakken - textiel tape

Ook je laptop pimpen? Er zijn zulke mooie tape’s bij de Hema.
Goede kwaliteit en keuze genoeg! Ik was klaar voor maar liefst €2,95 en ben er helemaal mee in m’n nopjes!
Wat vinden jullie…?

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

