Moodboard!

Soms heb je zoveel ideeën, zoveel dingen die je ergens een plekje wilt geven…
En niet in een la, maar om me heen zodat ik het kan zien ervan kan genieten en inspiratie uit kan halen.
En daarom knipte ik nog even verder, hield de mooie kaarten uit de la, toverde kunstwerkjes van Marissa uit de bewaarbox en maakte mijn eigen moodboard!

Ik geniet, Marissa geniet en manlief…. vind gelukkig al mijn uitspatting ook prima! #love

Moodboard

Moodboard

Moodboard

Moodboard

Moodboard

Moodboard

Zelf een moodboard maken is ook erg leuk! Leuke tape’s, mooie dingen zoeken, en plak maar raak. Alles kan en alles mag, het is jouw stijl!
Of heb je er al eentje?
Wil je jouw moodboard showen op mijn blog? Laat dan een berichtje achter!

Lieve groeten,
Vanessa

2 gedachtes over “Moodboard!

  1. Inderdaad, een leuk idee!!!!!! ( maar ik ga het een andere keer doen, ik haak nu een omslagdoek (een heel simpel ding, maar, haken is zo leuk!!!)

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

