Zwiere zwaaien rondjes draaien!

Verslavend, heerlijk relaxed, mooie kleuren, zachte bolletjes en zoveel mogelijkheden.
De sjaal voor mijn meissie was af en omdat ik er nu lekker in zit gingen we direct door met een nieuw haakprojectje!
Een gehaakt rokje, om te zwieren, zwaaien, rondjes draaien… Mooie kleurtjes bij zo’n heerlijk meiske!

Hij was af binnen een paar uurtjes, mevrouw helemaal trots en mama natuurlijk ook!
Ik ontdekte wel wat schoonheidsfoutjes, maar die ziet helemaal niemand! Ach, en zo moet je het leren toch!?

Maar madam is in haar sas…

rokje haken

rokje haken

rokje haken

rokje haken

Zelf een rokje haken? Ik deed het zo…
* Een ketting van lossen (meten om de taille voor de rokjes draagster)
* Ketting vastmaken met een halve vaste
* Stokjes haken, in allerlei kleuren.
* Afwisselen met een rondje vasten

Daarna twee kettingen halen en die als riempje door het rokje rijgen!
Veel haakplezier!

Een gedachte over “Zwiere zwaaien rondjes draaien!

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

