Summer is ending….

Het viel met bakken uit de lucht vandaag, regen regen regen…
Ik had een echt herfstgevoel vandaag, is het afgelopen met de zomer? Van mij mag het nog wel even duren, een lekkere zachte nazomer om nog eventjes in een lief zonnetje in de tuin te mogen genieten.
Maar summer is ending… ik voel het in alles…

“One must maintain a little bittle of summer, even in the middle of winter.” ― Henry David Thoreau

Ik maakte vandaag veel moois, had zin in heerlijk fröbelen, stofjes uitzoeken, mooie kralen, mooi zacht vilt en van alles proberen om zoiets moois te creëren.

Ik maakte een ketting – Annebelle…
Waarom Annebelle, het voelt gewoon als een Annebeeeeelle 🙂
En had toen de smaak te pakken.

Necklace - Annabelle

Necklace - Annabelle

Necklace - Annabelle

Er ontstond nog een mooie ketting, genaamd Nina.
Mooie kleurencombinaties, veel leuke verschillende versieringen en langzaam werd het een echt plaatje.
Met mijn meisje die af en toe haar hoofd om de hoek van de hobby kamer steekt als inspiratie en als grote hulp, dat is mooi mama… Deze kraal wil ik, mag ik die hebben? Mam, dit moet je erop doen…. Dat is zoooo mooi!

Necklace - Nina

Necklace - Nina

Necklace - Nina

Ach, omdat het nog steeds met bakken uit de lucht viel bleef ik lekker aan de knutsel.
En maakte er nog een mooi meiden juweeltje bij allemaal te vinden/ te koop via Zoet Geluk

Ketting – Kathy
Necklace - Kathy

Necklace - Kathy

Necklace - Kathy

Tevreden met het resultaat, en nog een extraatje… Ze geven nog een zomergevoel, een boost van kleuren.
En straks schitteren ze om de nekjes van mooie dametjes en ook dat maakt het maken van kleine schatten helemaal geweldig. Regen… je deert me niet!

Funny pretty necklace

Funny pretty necklace

Kettingen - zoet geluk

Kettingen - zoet geluk

2 gedachtes over “Summer is ending….

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

