Een beetje sus een beetje zo….

Een beetje van dit, een beetje van dat…
Ik doe van alles een beetje tenzij het om haken gaat…. Manlief aan het werk, dochter op school en dan toch weer eventjes haken. Veel proberen, en als het dan echt niet lukt schakel ik even over naar een prima haakklus die op de automatische piloot draait! Of wat kleine haaksels…

Klein maar fijn!
Bloementjes haken

Ondertussen druk met nieuwe materialen in de hobby kamer, brei ringen, viltsjablonen, armbandjes vlechten etc.
Je krijgt er een best rommeltje van maar wat nou zo fijn is van een hobby kamer is het dicht trekken van de deur en daarmee ook de rommel lekker achter je laten.. achter een gesloten deur welteverstaan!
Manlief wordt ook al een beetje besmet met mijn knutselvirus, tijdens boodschappen halen komen er de laatste tijd opvallend vaak leuke knutselspullen mee terug. Vandaag leuke canvasdoeken in de meest vreemde vormen, een herfstknutselpakketje, haaknaalden (naja, dat dacht ie…wat het wel is geen idee!) en een leuk decoratie setje!
#loveyou

Ook kwam de postbode me iets leuks brengen, mijn nieuwe hanger/munt, zo droeg ik al een hele mooie symbolische ster om mijn nek, ons kleintje dichtbij! Maar daar moest toch echt ons mooie meissie bij en dat muntje liet wat langer op zich wachten! Maar nu compleet, en ik ben er zoooo ontzettend blij mee!

Happy Happy Happy!
Ster en Marissa ketting

Wat we nog meer gaan doen…. het zal de komende tijd veel haken worden…’ben ik bang voor’
Het is gewoon te leuk, relaxed en wat een mogelijkheden! Blijf me volgen en laat af en toe een berichtje achter, dat vind ik reuze leuk!

Zelf doen?
Haakpatroon:
Bloementje, haak 16 lossen, haak 2 stokjes in de 4e losse vanaf de haaknaald, daar 3 stokjes haken in elke lossen tot het einde. Het roosje,bloementje rolt vanzelf op. Even vast stikken en klaar.

Blaadje, 4 lossen, sluit met halve vaste. 6 stokjes in het midden van de ring, 4 vasten, 1 dubbelstokje, 4 vasten en sluit met een halve vaste!

2 gedachtes over “Een beetje sus een beetje zo….

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

