Zo fietsen we de nieuwe week in… ;-)

Zo fiets ik de nieuwe week in….
En de weken erna, want ik laat dit vrolijke bloementuintje lekker gezellig zitten.
Geslaagde knutsel!

fiets.jpg

En terwijl de herfstzon ons nog zo lekker blij maakt versierden we op school de gang alvast in herfstsfeer.
Zag er zo gezellig uit, toch hoop ik dat de ‘echte’ herfst nog even op zich laat wachten.

herfstschool.jpg

herfstschool2.jpg

herfstschool1.jpg

Verder ging ik vandaag voor het eerst aan het ‘flocken’, en wat is dat leuk!
Ik zocht een mooi plaatje, in de ballerina, danshoek om Marissa haar dans pakje op te vrolijken.
Het is even tekenen, knippen en soms even snijden maar na het strijken heb je een heel erg gaaf resultaat.
En helemaal leuk, een uniek naar eigen smaak, dans pakje om hele mooie dansjes in te doen.
Mijn kleine dame was weer eens helemaal blij!

Dans pakje flocken

Dans pakje flocken

Dans pakje flocken

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

