Handige haaksels, kom maar op wind!

Koude vingers, harde wind, heel veel bladeren en soms met nog wat duffe koppies fietsen we ’s ochtends naar school.
Gelukkig elke keer met goede moed, goede zin en een lekker kwebbeltje achterop.
En wanneer het hardop regent is mijn kwebbeltje helemaal blij, want dat betekend lopend naar school.
Paraplu mee, regenlaarsjes aan en zelf de route bepalen. Helemaal leuk, de dag begint altijd goed!

Maar die koude vingertjes brachten me op een idee….
Daar moest ik toch wat mee! En na even puzzelen werd dit het resultaat.

vingerlozehandschoenen.jpg

En zoals je ziet, ze is weer helemaal in d’r sas! En ze zijn erg lekker zacht!
Heerlijk om te doen en haar zo te zien genieten.

mygirl.jpg

Zelf haken voor een kleine dame?
– haak 28 lossen
– maak een rondje, door een halve vaste te haken
– 3 rondes/toeren vasten
– en dan verder gaan met stokjes tot je de gewenste lengte hebt bereikt.
– Voor de duim sloeg ik 2 steken over en haakte een halve vaste in een stokje
– Als extra versiering een leuk kanten lintje erdoor rijgen en je hebt 2 superleuke pols/handwarmers

Fijn weekend!!!
En als je aan de haak gaat… Ben ik benieuwd naar jouw mooie resultaat!

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

