Give away! Deel je passie…

Laatst verstuurde ik een envelopje vol geluk, en dat voelde goed!
Kreeg ook nog vragen of ik de envelopjes wilde verkopen, maar dat deed ik niet.
Het zit ‘em er juist in dat het kleine dingetjes zijn, iets kleins van jezelf, wat jou inspireert en blij maakt, waar je een ander van wil laten meegenieten, misschien ook mee inspireert en hopelijk ook blij maakt.
Ik vond het zo leuk om te doen, maar toch heb ik er nog geen tweede verstuurd…

Waarom niet denk je nu misschien?

Ik ben voor veel dingen enthousiast te maken, vind veel ook reuze leuk, maar soms moet je kiezen
en soms moet je ook kijken naar wat het beste past bij dromen,plannen,toekomst ideeën.
En het allerbelangrijkste waar ligt je hart, waar voel je de passie, waar krijg je geen genoeg van…

Mijn passie ligt bij het bloggen, het vastleggen van al wat we meemaken, het kunnen teruglezen om vooral niet te vergeten wat je samen doet, waar je valt, waar je weer opstaat en wat je samen beleefd, bereikt en waarvan je geniet.
Vastleggen van ons verhaal, onze stappen, onze eigen geschiedenis voor later, onze eigen fijne dagelijkse dingen en dingen die ons ONS maken! Mijn passie… het bloggen, gaat niet zonder een gezin, mijn lief en mijn mooie dochter… Zonder is er geen verhaal, geen passie die ik voel omdat we dit samen beleven.
Zij maken het compleet, zij maken het de moeite waard niets te willen vergeten…
Zij zijn mijn PASSIE!

Omdat ik mijn passie van het maken,knutselen, creëren, genieten van gezinsleven ook graag deel om andere te inspireren heb ik besloten om een give away te houden!
Deel met mij jouw passie… en laat hier op mijn blog een berichtje achter!
Je kan meedoen tot 5 december, uit de reacties kies ik 2 mensen die ik ga verwennen…
Verwennen omdat ze mijn passie lezen, mijn blog lezen, mij verblijden met hun reactie, mij inspireren!

Wat kan je winnen?

Give away – Krans
Krans

Give away – een zeer mooie wire bracelet
wire bracelet - zoet geluk

Laat je nog eventjes weten wat je het liefste wilt winnen?

Lieve groeten,
Vanessa

11 gedachtes over “Give away! Deel je passie…

  1. Wat een leuk blog heb jij! Ik kijk nog even rond en ik denk dat ik je ga volgen.
    Bedankt voor je reactie op mijn give-away!
    Ik doe ook bij jou mee, en maak graag kans op de te gekke armband.
    Heb je nog helemaal geen andere reacties? Wat jammer…
    Ik zal even reclame voor je maken 😉
    Groetjes Rensina

  2. Super leuk zeg
    Ik doe graag mee voor de armband
    Mijn passie is leuke dingen van vilt maken voor mijn kids en voor familie en bekenden taarten maken met mersepein en fototaarten altijd leuk om iemand daar blij mee te kunnen maken

  3. Wat een mooie give away’s! Ik lees met plezier met jouw passie mee. Die van mij ligt bij het genieten van pure dingen, echtheid, zoals het leven van mijn kinderen, wonderschone natuur, ambacht, het weer (de seizoenen), enz. Ik ding graag mee naar de armband (ik vind je krans ook prachtig, maar ik houd niet zo van de kleuren zwart/wit..!)

  4. wat leuk van je,en ja goede inspiratie van je echt!! ja ik lees altijd jouwn verhalen met plezier,en dan die mooie fotos erbij geeft mij ook inspiratie en kracht inelkgeval BLIJF bloggen!!!en mocht ik iets winnen? krans lijkt me prachtig!! maar ik geniet gewoon van je Passie!!xx

  5. Even via de link zelfgemaakt hier terecht gekomen,
    en wat wordt je daar meteen vrolijk en geinspireerd van!!!
    Hoe fijn om alles vast te leggen, mensen om je heen te verblijden zonder iets terug te verwachten!
    Ik hou van deze instelling/houding! het leven is te kort om alles voor jezelf te houden 🙂

    Ik wens je nog vele van deze mooie gedachtes en warme reacties.

    Lieve groetjes
    Amy

  6. Wat een leuk blog, waar ik toevallig op terecht kom. Je maakt leuke dingen en ik zie veel vrolijkheid. Een heel mooi initiatief dat je mensen gelukkig maakt. Mijn nicht betaalde laatst de boodschappen voor degene voor haar…………..zomaar……..geweldig toch? Ik zelf heb net veel bloementaartjes gemaakt. De mensen die bij mij kwamen, vonden ze leuk en dat vind ik dan weer leuk, dus hup aan de slag. Ik vind het ook leuk om een ander blij te maken. Veel succes en ik ga je volgen.

    Groetjes, Anita

  7. Ik zag het bericht op facebook dat je zomaar iemand iets stuurt, zomaar, omdat je dat zelf graag wil. Dit bericht raakte me op een of andere manier. Ik maak zelf kaarten en soms als ik er een af heb stuur ik de kaart naar mijn vriendin, gewoon zomaar, omdat ik graag wil dat zij blij is!
    Mijn grootste passie zijn mijn 2 poezen, ze zijn mijn leven waar ik alles voor geef.

    Ik wens jou heel veel geluk toe in je verdere leven en ik hoop dat je doorgaat met zomaar dingen sturen 🙂

    Liefs en een dikke knuffel
    Tonnie

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

