Inspiratie en nieuwe broche schatten!

Zondag heerlijk rond gewandeld op de Diezijnleuk markt in Groningen.
Oooh, ik zag zoveel leuks! Mooie kramen, heel veel fijne mooie sprekende kleuren.
En heel veel leuke, vrolijke dames vol trots achter hun kraampjes!
Ik kocht ook een paar hele mooie, leuke dingen, met lege handen naar huis met zoveel leuk handwerk om mij heen gaat echt niet lukken.

Ik kocht een paar prachtige rokjes voor mijzelf (ja,ja,ja…een klein wonder!) en een prachtige jurk met bambi voor mijn dame, nog wat rokjes, en een superleuke sinterklaas broche.
Verder scoorde ik een toffe lamp voor Maris haar paleisje op zolder! En nog een paar heerlijke warme handschoenen, uiteraard gehaakt! Ja, dat kon ik zelf ook doen… Maar de opbrengst ging naar een kinderhospice en daar doe ik dan graag aan mee.

Door het zien van die leuke dingen ben ik vandaag ook weer aan de slag gegaan, buiten valt de regen met bakken uit de hemel en ik knutsel rustig verder…
Nieuwe broches, je kunt ze ook vinden op mijn facebook pagina Zoet Geluk, leuk als cadeautje!

broches3.jpg

broches4.jpg

Broches5.jpg

broches6.jpg

broches7.jpg

broches2.jpg

broches8.jpg

broches9.jpg

4 gedachtes over “Inspiratie en nieuwe broche schatten!

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

