Van een feestje naar een traan…

Vanmorgen was het feest, nichtje Joy kwam broodje eten en daarna samen op weg naar school.
Omdat haar grote zus, en Marissa d’r grote nicht werd geopereerd waren de dames vandaag bij elkaar.
En dat was me toch een feest, als ik ook nog maar wat duf was geweest had het niet lang kunnen duren. Kwebbeltjes in standje eindeloos en daar zaten de dames heerlijk aan het ontbijt.

Na het ontbijten werd er samen tussen het speelgoed gezocht naar een telefoon voor elk, en maakten de dames nog wat foto’s. Met alle bewegingen erop en er aan, het schuivende vingertje alsof ze een echte telefoon met touchscreen, camera en what’s app erop hebben zitten. Paps werd nog even geappt, en Maris zette haar foto’s nog even op haar blog.

meiden2.jpg

Daarna wandelen we samen naar school, 2 heerlijke meiden die ik wel kan opvreten, hand in hand…
Onderweg, met de gedachten bij Noa… omdat het toch wel spannend is je zus/nicht in het ziekenhuis worden de dames ineens verdrietig. Ze missen Marissa haar zusje, ons sterretje…
Waarom konden ze ons zusje in jouw buik niet beter maken zoals nu met Noa? En Peter moest ook heel veel huilen he, vraagt Joy zich af. En ik vind dat helemaal niet eerlijk zeggen ze samen. Ze knuffelen elkaar, en zeggen dat ze gelukkig niet alleen nichtjes zijn maar ook zusjes…
En ik, ik ‘breek’… Ik besef me even heel erg hard dat ik wel een elftal aan kinderen wilde, een heel huis vol kinderen… De gezelligheid, de lol, de volle eetkamertafel, de pret, de heerlijke kijk op het leven, het genieten van alle mooie dingen, de wereld als een grote speeltuin zien…
Dankbaar ben ik ook, dat deze stoere, lieve meiden zo dichtbij me zijn!

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

