Tijd voor een pil…

Hebben jullie Jasper en Julia en de dappere ridders al gezien?
Nou wij wel, samen met schoolvriendinnetjes hebben we een gezellig middagje bioscoop achter de rug.
Een echt 3D film, nieuw voor ons…. Of ik het wat vind, ben ik nog niet helemaal uit.
Na de film zijn we kledder, kledder, kleddernat geregend wat dus een heerlijk excuus gaf om bij thuiskomst de rest van de woensdagmiddag in pyjama door te brengen.
En of het nou van de regen kwam of niet, mijn kleine meid werd ’s nachts ineens ziek.
Koorts, oorpijn en keelpijn. Gelukkig hebben we paracetamol en ging slapen tot een uur of 6 wel goed, daarna was het gebeurd. Ze kronkelde wat heen en weer, handje op haar oor, handje eraf, wrijven, kriebelen, niets hielp maar ondertussen maakte ze zich wel druk om school.
School staat hoog op haar VIND IK LEUK lijstje, en een bezoekje dokter is dan helemaal niet handig want mevrouw doet dat het liefst NA school.

Maar onze dok, heerlijk handig, en om half 9 vanmorgen zit Marissa te vertellen wat er aan de hand is. Als ik aangeef dat het vooral het linker oor is voegt ze er nog even aan toe, en gapen doet zo’n zeer meneer.
Een oorontsteking, een receptje wat druppeltjes en een handje en we staan weer buiten en nu moet mama heeeeeel hard fietsen want ze wil naar school.

Met een klein bakje in haar hand loopt mevrouw om 20 voor 9 (jajaja! racen!) de klas in..
‘Juf, ik moet om 10 uur deze pil’ en ik draai me om, onze grote meid regelt het allemaal wel zelf! #trots

Thuis haak ik nog wat aan onze steeds mooier en groter wordende granny deken, ik maakte een paar pols/handwarmers voor nichtje Joy en pimpte nog een spijkerbroek waarvan de knietjes wat dun werden.

Jullie nog wat creatiefs gedaan of een leuke filmtip?

broekje pimpen - opstrijken

broekje pimpen - opstrijken

broekje pimpen - opstrijken

Een gedachte over “Tijd voor een pil…

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

