Gezellige drukte! Agenda gevuld.

Er gebeurd weer lekker veel, en daardoor heb ik wat minder blogtijd.
Maar gelukkig ben ik de super trotse eigenaar van een hele, supermooie, gave camera met zoals manlief en verkoper zeiden een ook erg mooie paparazzi lens en leg dus alles (lees, echt alles) vast.
Dus wie weet komt er nog een inhaalblog met natuurlijk mooie foto’s.

Het was een weekje in teken van Sint en zijn pieten, we vierden een gezellig feestje op het werk van papa. We knutselden een mooie stoomboot, dansten en zongen liedjes met de akoestini’s (echt geweldige artiesten!), zagen een leuke theatershow, snoepten van het snoepbuffet en werden natuurlijk verwend met een cadeautje.

snoep buffet sinterklaas 2013

Ik deed mijn best op een Sint gedicht voor de school van Marissa, een beetje rijmen, wat steekwoorden van de groepen verzameld en aan de slag.
We zetten de groepen op school een beetje op de kop, zwart geverfde handjes zorgden voor hele leuke glinsterende kleuter oogjes die de volgende ochtend alles goed opnamen bij het binnenwandelen in de school.

zwarte pieten handjes

Ik kookte nog een groetensoepje met de kleuters, en op de paprika na beviel het de meeste kindertjes erg goed.
Gezellig met kleine koks de keuken in, heerlijk om te doen. En daarna gezellig samen proeven in de klas.

groentesoep op school

Kwam nog een jufje langs met de vraag of ik voor haar klas, de jarigen ook wat leuks wil maken (voor de kleuters heb ik samen met een mama van school coole kettingen geknutseld) … Natuurlijk, wil ik dat!
Maar nu even denken wat leuk is voor deze leeftijd, maar ook dat gaat goed komen!

kettingen jarigen

Thuis gingen Marissa en ik nog even verder met bakken, we maakten leuke en lekkere pieten cakejes. Zelf lezen hoeveel water erbij moet, hoe oog de oven moet… Nog even en madam kan het allemaal zelf!

pieten cake bakken

Verder maakte ik nog wat mooie juweeltjes, en werd blij van de mooie kleuren.
En knutsel de komende tijd nog even verder voor de kerstdagen! Je hebt trouwens zo’n mooie armband in deze mooie december maand al voor €7,50!

wire bracelets

wire bracelets

wire bracelets

Maar voor vanavond geen haken, geen knutselen, geen boek..
Maar een avondje lekker lui op de bank, met een bitterbal en een kloddertje mosterd samen met manlief een serie kijken… Ik zeg, fijne avond!

Een gedachte over “Gezellige drukte! Agenda gevuld.

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

