Heerlijk avondje… en dagje en weekje en….

Het bloggen schiet er een beetje bij in…
Ben hier nu niet zo vaak aanwezig als ik graag zou willen,er is ook zoveel om vast te leggen nu.

Mijn lieve meid beleefde een heerlijke dag met Sint en zijn pieten op school, en daarna hadden we een gezellig avondje met ons drieën. Op school mocht ik heerlijk bezig zijn met een hobby van mij, foto’s maken.
Alles kwam voorbij, pret, enthousiasme, energie, spanning, bewondering …. En er lag zoveel te lezen in de oogjes van de kinderen, voelde me ook echt een kindje… Ook ik had Sint feest!

Piet wil Maris haar tutu aan…. Wat een gekke Piet!
Sinterklaas-Vlot-2013 (395)

En wat stond er in het grote boek over Marissa…
Marissa is een lief meisje, ze let altijd erg goed op en krijgt alles mee wat er in de groep gebeurd!
Sinterklaas-Vlot-2013 (392)

’s Avonds thuis kreeg Marissa een brief van de Sint, met opdrachtjes en een zaklantaarn vond mevrouw haar cadeautjes in de garage en wat een pret! En die super Sint heeft zo goed geluisterd, alles wat ze graag wou hebben zat erbij.
Een mooi BLAUW horloge, boeken (kunnen we geen genoeg van krijgen) en ook nog een heel mooi interactief boek met sprekende pen en de cd’s van kinderen voor kinderen die we allemaal nu al hardop mee kunnen zingen.

Nu gaan we beginnen aan het volgende heerlijk avondje,
na Pietje Bell gaan we nu kijken naar The Voice….
Eens zien hoe lang onze dame vanavond de oogjes open kan houden!

Fijn weekend!

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

