Granny time!

Ik schiet al aardig op lieve mensen, het dekentje van granny’s krijgt al echt vorm.
En ik vind het heerlijk, het haakt zo lekker weg. Hoewel ik meestal van de felle, levendige kleuren ben ging ik dit keer voor zacht roze, crème wit en paars.

Granny deken haken

Het draadjes afwerken daar zie ik wat meer tegen aan, wat een werk…
Maar als het dan eenmaal klaar is heb je ook wat! Dochterlief wil het dekentje graag voor boven op d’r lig vensterbank. Daar zitten/liggen we de laatste tijd vaak ’s avonds nog even samen naar de sterren te kijken vlak voor het slapen gaan. En een dekentje kan daar prima bij.

Granny deken haken

Na een eerste week school kom ik ook weer in het ritme, een nieuw ritme welteverstaan met veel extra dingen op de agenda en ook nieuwe. En het voelt lekker, het geeft energie, en met al die extra energie kan ik weer heel veel mooie dingetjes maken in mijn hobbyhokje!

Van de week op stofjes jacht en dan kruipen we weer eens achter de naaimachine om ons voor te bereiden op die lekkere zachte lente, fluitende vogeltjes, bloemetjes die voorzichtig komen kijken, vlindertjes en die oh zo fijne mooie zonnestralen waar je dan ook weer ja,ja,ja de blote beentjes in mag showen.
En bij blote beentjes horen mooie rokjes… uiteraard!
Dus winter, kou, sneeuw… blijf maar lekker weg! Ik kijk uit naar de lente, en omdat we vorig jaar geen lente hebben gehad mag het van mij nu al wel beginnen! 🙂

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

