D.I.Y. Vilten broche

Vandaag kroop ik weer even in mijn hobby hok, het is er momenteel 1 grote bende van lintjes, gevallen kraaltjes, nieuwe stofjes en meer maar dat is voor latere zorg.
Vandaag nam Marissa haar juf afscheid en maakte ik snel een klein cadeautje, een broche van vilt.

D.I.Y / Zelfmaken vilten broche..

Benodigdheden:
– vilt (ik koos voor wit)
– textiellijm of een lijmpistool
– bloemvorm
– schaar
– broche speldje

Teken de bloemvormen op het vilt en knip deze uit.
Je bent er ongeveer 5 nodig. Vouw de eerste bloem met de blaadjes naar binnen toe en lijm dit vast.
En bouw het steeds verder op, blaadjes naar binnen vouwen en dan je bloem in het midden van het volgende vilt bloemetje plakken. Zelf gebruikte ik nog een bloem applicatie als laatste onderop, maar dit hoeft natuurlijk niet.
Op de achterkant lijm je een broche speldje vast en klaar is je broche.

Ik maakte nog een bedank kaartje door te stempelen, berichtje erin en klaar! Een klein, maar toch leuk bedankje voor de vele knuffeltjes van de juf.

bedankt kaartje stempelen

Bedankje juf

Een gedachte over “D.I.Y. Vilten broche

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

