Gewoon een zondag, maar wel met een gouden randje!

Vandaag was zo’n zondag waar we met z’n allen een heleboel moesten, maar wat helemaal niet zo voelde.
Lekker rustig beginnen om daarna om 11 uur in het zwembad te liggen, en van zwemmen door om te sporten (naja, vandaag alleen manlief) waar Marissa heerlijk kon spelen dankzij een grote speeltuin op de sportschool.
Ik werkte wat administratie weg, rommelde wat in het huishouden, probeerde een nieuw recept uit en deed een poging om een groot deel draadjes van mijn granny weg te werken.

Gegrilde groenten pizza

Gegrilde groenten pizza

Verder werkte ik aan een nieuw bestand voor moeders in groningen, daar was het nu wel weer eens tijd voor. Drukke dagen, tijden gehad en dan is zo’n zondag ‘klusjes’ doen best wel lekker.
Ik draaide deze week nog 2 dagen mee op school, bij de kleuters in de klas en heb genoten! Heerlijke koppies, en fijn om te mogen doen!

schoolplein pret

Ik zocht nog wat leuke kralen op en werkte aan vrolijke armbanden en nieuwe kettingen, door alle kleuren kan ik bijna niet wachten op de lente… Het kriebelt zo!! We schreven ons ook weer in voor een hippe markt, info volgt nog. Maar kan je niet wachten? De armbanden en kettingen zijn nu al te verkrijgen, via facebook Zoet Geluk of door mij een mailtje te sturen.

zoet geluk ketting paars

zoet geluk armbanden

zoet geluk armbanden

De rest van de zondag drink ik een lekker kopje thee, bereid me voor op de komende giga drukke week en haak nog een paar toeren van een nieuw projectje.
Fijne zondag avond en op naar een nieuwe week!

3 gedachtes over “Gewoon een zondag, maar wel met een gouden randje!

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

