Een nieuwe vriendin.

Langzaam wordt ik vriendjes met mijn naaimachine…
Let wel op, het gaat langzaam. En soms is dat reuze frustrerend omdat ik mezelf dan de meeste mooie creaties laat bedenken om vervolgens na tig keer het opnieuw invoeren van het draad maar snel weer wat anders te gaan doen.
Maar deze week ging het goed, ik had geduld, de naaimachine deed haar best en er ontstond iets moois…

Kussentje naaien en haken

Van een groen gehaakt lapje maakte ik een lekker, knus, klein kussentje met een vrolijk rood met witte polka dots stofjes aan de achterkant, en jawel… met vriendin naaimachine!

kussentje strikje

Tevreden met het eindresultaat kroop ik later in de week weer achter de naaimachine, nieuwe stofjes, nieuwe kussentjes… Kussentjes om de lente alvast een beetje in huis te halen. En dat is gelukt!!
Dus heb ik nieuwe stofjes ingeslagen, hoofd alweer helemaal vol…. Hoop ik dat ze nog een poosje mijn vriendin blijft! Zou zo ontzettend leuk zijn!
P.S. Sorry voor de wazige foto’s… ik had het blijkbaar koud 😉

Lente kussentjes

3 gedachtes over “Een nieuwe vriendin.

  1. Wat goed zeg! Bij mij is het ook zo’n drempel, de naaimachine (in combinatie met textiel dan, in combinatie met papier gaat het prima). Maar het resultaat is prachtig! Mooie kussens met labeltje en al 🙂
    Groetjes, Anne

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

