Ik droom van de lente…

En de wereld is wit…
Dochterlief vindt het even leuk tot ze koud en bibberig wordt, ze helpt papa een handje met sneeuwruimen en ik schiet natuurlijk plaatjes!

Sneeuw jan 2014

Sneeuw jan 2014

Vandaag wel even met de auto op pad, op naar zwemles. Niet bepaalt een fijn ritje als je het mij vraagt.
Daarna werden thuis alle verkleedkleren opgetrommeld en werd het een gekkenhuis 🙂
Circushoedjes vangen, circushoedjes goochelen, ik zat eerste rang! Echte pipo’s op de bank!

Circushoedjes

Circushoedjes

Circushoedjes

Later kroop ik op de bank en ging nog eventjes wat haken, kopje thee, warm dekentje, luisterboekje van pim en pom, dochterlief met boek op schoot gezellig bij me op de bank.
Ik haakte een dromenvanger, in vrolijke kleuren om straks voor het raam op Marissa d’r slaapkamertje te hangen.
We versierden het met lintjes, gehaakte koordjes, kralen, strikjes en een paar veertjes en wat is ie leuk!!!

Dromenvanger gehaakt

Dromenvanger gehaakt

Dromenvanger gehaakt

Dromenvanger gehaakt

Dromenvanger gehaakt

Dromenvanger gehaakt

6 gedachtes over “Ik droom van de lente…

  1. Leuk ! Een “dromenvanger”… hoorde ik niet eerder… grappig. En sneeuwwwwwwwwwwwww????
    Hier is het nog steeds lente…
    En je bent bij de winnaars… stuur je mij je adres even dan kan ik je pakketje op de post doen!
    Groetjes

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

