Een dansje brengt een lach op je snoet!

Ik heb het druk, druk met denken en denken en nog eens denken.
Dat zorgt voor zoveel drukte in het hoofd waardoor ik al meerdere dagen deze afgelopen weken in bed belandt met migraine. En daar baal ik van, en ik weet waardoor het komt… Maar kan het niet uitschakelen, kan het nog niet stoppen, het druk maken dan…

Hierdoor worden dagen korter, tijd schaarser en wordt je moe of lam geslagen… Omdat je het wilt oplossen maar nog niet weet hoe. Klinkt misschien heel depressief, maar geloof mij dat is absoluut niet het geval.

Van al dat denken wordt ik niet vrolijker…
Gelukkig maakte mijn meisje haar dansoptreden dat ik even heel echt en fijn van haar en de andere kindertjes op dansles heb kunnen genieten…
Wat een mooie momenten! Deze dansjes van onze kleine ballerina maakten me aan het lachen, lekker ontspannen, genieten! Heerlijk, en oh zo fijn!

danslesmarissa1.jpg

dansles.jpg

dansen2.jpg

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

