Waar is mijn appeltaart? Help!!!

Een beetje van dit, een beetje van dat…
Mijn naaimachine en ik zijn nog steeds vriendjes!
En van een cool stofje gekregen van mijn oma naaide ik een nieuw schortje…
Schortjes geven zo’n lekker gevoel, alsof je reuze druk bent en je het hele huis van top tot teen hebt geboend, in de oven staat dan natuurlijk zo’n heerlijke zelfgemaakte appeltaart en dat schortje liefst van een vintage stofje maakt het plaatje af! Maar helaas, ik draag nooit schortjes maar nu ik er zo over na denk zie ik mezelf al zitten, lekker in een luie schommelstoel met een lente zonnetje, een mooi boek, een kant thee en een schortje wat iedereen laat denken dat ik het uitermate druk heb gehad!

Schortje vintage

Voor aan de tas, jas, sleutelbos maakten dochterlief en ik een vogeltje, tsjilp, tsjilp…. Is het al lente?
En ik voelde me nog heerlijk relaxed!

Vogeltje van vilt

Ik haakte nog wat leuke bloemen om het cadeautje van paps en mams op te vrolijken! Mooie, vrolijk gekleurde bloemen, misschien maak ik er nog een leuke slinger van of een bosje bloemen voor op de tafel.
Ideeën genoeg, ik fröbel nog lekker even verder.

Cadeau mand paps en mams

DSC05881

En toen… weg schortje, weg relax stand…
Dochterlief trekt momenteel de mand met schoenen over de kop, ze is het nu dat ze alles weer moet opruimen het helemaal met me eens dat dochter en vader echt een schoenenprobleem hebben.
Wat een bende, en dan loopt mijn allerliefste man me op de zenuwen te werken door ‘even’ de boekenkast opnieuw in te delen en er vervolgens voor te zorgen dat het er uiteraard niet meer in past! En daar ligt het dan, een stapel boeken op de trap…. Ik zucht…
Daarbij had manlief de wasmachine even aangezet (ook zo’n fijn apparaat, geeft je het gevoel heeeeel erg hard aan het werk te zijn) alleen heeft deze lieve, lieve, oh zo fijne man ook even een schooltas van dochterlief erbij in gedaan… Niet even kijken wat er nog in de schooltas zat en we dus nu een heel fijn resultaat hebben van versnipperde papieren handdoekjes overal en nergens door het wasgoed heen!

Ik zucht nogmaals…

Ik ben klaar voor een avondje steengrillen, bowlen en geloof mij…
De kegels…ze gaan om!!! 🙂

3 gedachtes over “Waar is mijn appeltaart? Help!!!

  1. Wat een leuk schortje heb je gemaakt! Echt supermooi dat stofke. De bloemetjes en het vogeltje zijn schattig… Haha die mannen als ze gaan helpen. Hier is dat bij het koken zo… ik ben al bang wanneer de echtgenoot dat voorstelt…. een afwas dat er dan is nadien! Niet voor te stellen! 😀
    Hoeveel strikes heb je gegooid? 😉
    Hoe kan ik nu eigenlijk volger worden bij jou? Enkel met bloglovin… heb ik nog nooit ergens gedaan? Stom door niet volger te zijn mis ik steeds een hoop van je verhalen… zo jammer.
    Toch eens bekijken hoe die bloglovin werkt?
    Fijne dag!

    • Hoi!!! Ja, ik was ook op slag verliefd, het stofje dan ook helemaal gebruikt.
      Het was een klein lapje en voor een schortje was het helemaal perfect!
      En, volger…
      Ja, via bloglovin maar ook via mail! Op mijn blog kan je jouw email adres achterlaten en dan komt het vanzelf goed 😉

      Oh, en ontzettend bedankt voor je pakketje! Zo leuk!!!
      Dochterlief pikte de sleutelhanger in en wil mee shoppen voor de volgende ‘ronde’

      Lieve groet,
      Vanessa

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

