Wie ben jij?

Nu al helemaal nieuwsgierig, bij het typen van dit bericht zit ik me uiteraard af te vragen waar ik op hoop…
Ik hoop op leuke reacties, op een berichtje, een kort woordje van wie je bent en ach ja… wil je dan bonuspunten weggeven dan ben ik toch ook wel erg nieuwsgierig waarom je hier komt, hier op mijn blog.

Wie ik ben, wie wij zijn, wat wij doen….
Dat kom je hier allemaal te weten, maar ik ben toch ook zo nieuwsgierig wie hier nu allemaal meespieken.
Dat vind ik leuk, dat maakt me blij, dat doet me wat!
Net als de reacties, kort of lang… het maakt niet uit! Het zijn kleine cadeautjes en ik lees ze met plezier!

Ik heb volgers uit ons eigen kikkerlandje, maar ook uit Duitsland, Verenigde Staten, België, Engeland, Zweden…
En ik weet het zeker, ik ken jullie allemaal niet persoonlijk maar dat maakt het ook leuk.
Ik leerde mensen kennen via blogland, ik heb lieve vriendjes en vriendinnetjes die meelezen, buurtjes, leuke kennisjes van school/sport/vrijwilligerswerk, oud collega’s, onze lieve familie, en vooral niet te vergeten mensen met net zo’n fröbel tik als die van mij en dan vergeet ik vast nog mensen…
En daarom deze vraag, lees je stilletjes mee… kijk je af en toe… ben je op zoek naar inspiratie.. Laat het me weten!

Verras je mij met een reactie..
Vertel je mij wie JIJ bent…. (ook al ken ik je in het echie ook…laat het me weten!!)
Dan verras ik jou! 🙂

Lieve groeten,
Vanessa

wiebenjij.jpg

8 gedachtes over “Wie ben jij?

  1. Met een glimlach op mijn gezicht lees ik sinds kort je mooie blogs. Sommige momentjes zijn erg herkenbaar ;).
    Ik lees dus mee…stilletjes en glimlachend :).
    Vooral blijven schrijven want buiten het freubelen om is dit nog iets wat je goed doet! ♡

  2. Je was een van de eerste die een reactie achterliet op mijn blog. Ik ben daarna hier komen kijken en niet meer weggegaan. De positiviteit en de liefde spatten van het scherm af bij je blogjes. Dat maakt me altijd vrolijk!

  3. Je was een van de eerste die op mijn blog reageerde. Ik nam daardoor een kijkje op jouw blog en ben niet meer weggegaan. De positiviteit en liefde voor je lieve dochter en man springen van het scherm af. Mooi… Heel mooi!

  4. Ik kwam hier terecht via zoeken met het woordje zelfgemaakt. Ik vind jou een straffe madam, die er in slaagt om heel erg positief te blijven… Oh ja, en natuurlijk ook toffe dingetjes maakt, een heerlijk leuke dochter heeft en daar vaak herkenbare avonturen mee beleeft 🙂

  5. Ik kwam via via op je blog terecht en was meteen fan.
    Jij maakt zulke leuke dingen en maakt prachtige foto’s van je dochtertje.
    Al lezende kwam ik er achter dat je ook nog bij mij in de buurt woont, dus soms herkenbare foto’s.
    Lieve groet, Rensina

  6. Ook ik lees natuurlijk mee! Je schrijft heerlijk over je huishouden en je huisgenoten. Ik vind het leuk om je mooie vrolijke knutsels te zien. Je bent altijd zo heerlijk positief. Echt genieten!!!

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

