Kleurtjes, love it!

Wat is dat toch… die kriebels, de onbedwingbare drang het huis op te ruimen, rommel weg te gooien, alles weer fris en fruitig te maken op een zonnige zondag! Een voorproefje van een mooie, zachte lente… Ik hoop het van harte!

Ik geniet extra van de kleurtjes in huis…

athome.jpg

athome2.jpg

athome3.jpg

Ik geniet van de stofjes, onze eigen gemaakte spulletjes, ons meisje d’r speelhoekje…
En overal zijn er fijne kleurtjes!

athome4.jpg

athome5.jpg

We maakten een verkleedhoekje, jurkjes en pakjes uit de bakken en op een rek…. Hakjes, pruiken, sjaaltjes, toverstafjes, van alles komt tevoorschijn!
Nu het zonnetje er weer aan komt, is het toch heerlijk je te verkleden! En prinsessen jurkjes moet je showen, koesteren zelfs, want zo’n kleine prinsjes wordt je nooit weer!
En het is zoveel mooier op een rek dan in een bak opgeborgen…

athome6.jpg

athome7.jpg

We zaten niet stil, we hadden het heerlijk druk!
En wat kan dat opruimen toch lekker zijn!

2 gedachtes over “Kleurtjes, love it!

  1. Wat een superleuk meisjeshoekje hebben jullie… en dat hart aan de muur en die mooie lamp en de mooie rekjes met schattige spulletjes… en … ik kijk mijn ogen uit! Je hebt het wel heel kleurrijk en gezellig gemaakt!

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

