Kleurtjes geluk!

Een beetje stil…
Er gebeurd veel, niet allemaal even leuk.
Afscheid nemen van een lieve vrouw die me geraakt heeft…
Het zet me weer even terug met beide beentjes op de grond, niemand heeft je morgen beloofd….

Daarom des te meer, geniet ik van de kleine dingen.
Ik doe mijn stinkende best! En met mijn meisje en mijn lief lukt het ons.

Ik ontspan in mijn hobby kamer, en het ontspannen lukt tegenwoordig zelfs een beetje achter de naaimachine.
Er ontstond een rokje, heerlijk fris groen kleurtje, mooi roze biesje en natuurlijk veel plooi.
Bijpassend haarbandje van de stroken die ik over had.
Dame geniet… Ik geniet!

Marissa rokje groen

Marissa rokje groen

Marissa rokje groen

Verder haak ik rustig door voor de markt, voor dat je het weet is het 6 april en sta ik met mijn kraampje en gezellige nichtje op de DieZijn leuk markt in Groningen.

Dromenvangers gehaakt

Dromenvangers gehaakt

En voor nu…
Lieve Alida, mijn ontzettend trouwe lezer van al mijn blogjes.
Wat zal ik je lieve, mooie, fijne, gezellige reacties missen.
Verdriet, onvoorstelbaar dat jij er niet meer bent.

4 gedachtes over “Kleurtjes geluk!

  1. Oei dat is geen prettig nieuws… Heel veel sterkte!
    Fijn dat je toch een beetje afleiding had door het naaien.
    Het rokje is in ieder geval superleuk geworden… Het staat heel erg schattig.
    Lieve groetjes!

  2. Vreselijk nieuws, gecondoleerd en heel veel sterkte!
    Wat fijn dat je toch wat afleiding kunt vinden in het naaien en haken.
    Vind dat je dochter er altijd erg mooi uitziek. Je nieuwe rokje + haarband zijn ook geweldig leuk.
    Lieve groet, Rensina

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

