Op stap met de meiden…

We waren bij kinderen voor kinderen…
Waarvan ik als klein meisje elk liedje op mijn cassette bandjes kon meezingen!

Maar nu waren we bij een (in mijn ogen) moderne kinderen voor kinderen, met nog steeds hele leuke liedjes!
We gingen naar een doe middag van de Vara, workshops zingen met Mylene en Rosanne van het junior songfestival, dansen, sporten met de choreograaf van het kinderen voor kinderen koor. Op de foto, dansen in de Silent Disco en met als afsluiting een hele leuke show! Onze dame en onze 2 nichtjes hadden een perfecte dag!

Kinderenvoorkinderen - vara

Tussen alle drukte door heb ik af en toe een half uurtje om te knutselen, maar het liefst kroop ik een paar dagen mijn hobby kamer in om alle puntjes nog even op de i te zetten.
De markt, Diezijn leuk waar ik 6 april sta met al mijn spulletjes van Zoet Geluk komt steeds dichterbij en stiekem vind ik het best een beetje spannend.

Hertjes van vilt - Zoet Geluk - diezijn leuk

Vandaag werkten we ook nog een serieuze zaken!
Want ons kleine (oh, dat mag ik niet meer zeggen) meisje wordt al bijna weer 5.
Nog een weekje en dan is het zover, en na het kiezen van vriendjes en vriendinnetjes hebben we het belangrijkste gehad! Tenminste….wat Marissa betreft, de overige zaken zijn voor mama…
We deden samen ons best op een stel feestelijke uitnodigingskaartjes en dat zag er geslaagd uit!

uitnodigingskaarten verjaardag

uitnodigingskaarten verjaardag

Wordt vervolgd….

3 gedachtes over “Op stap met de meiden…

  1. Wat leuk, een uitstapje naar kinderen voor kinderen! Op de foto’s te zien hebben ze genoten.
    Veel succes met de verkoop van je spulletjes! Je hertjes zijn in ieder geval leuk. En als je nog tips hebt, mag je die wel op mijn blog plaatsen of mailen. Misschien kan ik dit gebruiken voor mijn Edukans Sponsoractie -> rensinasteursma.inactievooredukans.nl
    Oja en je uitnodigingen zijn ook erg leuk, ben benieuwd wat jullie gaan doen.
    Lieve groet, Rensina

  2. Kinderen voor kinderen… die bandjes werden hier gewoon kapotgespeeld! Zo leuk, in de auto op vakantie en dan allemaal meezingen! Jullie uitstapje was geslaagd zo te lezen!
    Leuk je kaartjes voor het verjaardagspartijtje. Alvast een fijne verjaardag gewenst aan Marissa!

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

