Het was tijd voor een feestje!!!

Het lijkt wel of ik/wij steeds vaker van die weken hebben dat het eigenlijk allemaal net niet past!
Ik zeg net niet, maar eigenlijk totaal niet! Teveel te doen, te veel leuks, te weinig tijd.
Maar wat natuurlijk niet mag ontbreken… Ons meisje werd 5!

Ik maakte een taart, een sprookjes taart van Sneeuwwitje.
Onze lieve dame blies helemaal trots 5 kaarsjes uit en wij zagen een klein beetje een verlegen meisje die toch wel wat kleine spanningskriebeltjes voelde…
Ze werd verwend met leuke cadeautjes, een poppenkast met mooie poppen, bikini, spelletjes en meer…
En als klap op de vuurpijl stond onze dame tussen de jarigen van de week in de krant!!

Marissa 5 jaar

Marissa 5 jaar

taart sneeuwwitje

Marissa 5 jaar

Op school werd ook een feestje gevierd, cadeautjes verstopt, zingen, kaarsjes uitblazen en natuurlijk trakteren.
Marissa trakteerde op een vlaflip met vrolijke rietjes en tumtummetjes!

DSC08880

DSC08884

DSC08893

DSC08900

We vierden natuurlijk een feestje! Gezellig met vriendjes en vriendinnetjes, met een stralende dag vol met zonneschijn. Een feestje met koekhappen, trampoline springen, schminken, waterbak snoep happen, en nog veel meer leuke spelletjes en natuurlijk patatjes!

Verjaardagsfeestje

DSC09113

DSC09281

DSC09352

Het was erg gezellig, ze werd reuze verwend… veel gezoend, geknuffeld…kortom het was TOP!

DSC00097

We deelden zakjes met aankleed poppetjes uit, poppetjes met lintjes, wol, strikjes, glitters, stickers, plakbandjes zodat er thuis geknutseld kon worden!

dress me doll
Iedereen bedankt!! Het was leuk dat jullie op het feestje waren!

2 gedachtes over “Het was tijd voor een feestje!!!

  1. Ah wat een leuke foto’s!
    Je dochter heeft zo te zien genoten en wat was het mooi weer, op iedere foto schijnt bijna de zon.
    Had haar al gespot bij de jarigen, vlak naast mij hihi.
    Leuk dat je mij ook hebt herkend.
    Fijn weekend, Rensina

  2. Oh wat mis ik toch veel blogposts van jou omdat ik je maar niet op mijn leeslijst krijg? En zeker ook nu we even met vakantie waren. Dus veel te laat maar toch nog een gelukkige verjaardag aan de kleine meid! Het zag er een superfeestje uit met een heerlijke sprookjestaart!
    Hiephiep!

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

