Mini fotografe!

Zo na een vakantie… Na een heerlijke, mooie, gezellige, supervakantie….. op het mooie, zalige eiland Mallorca… heb ik natuurlijk bergen foto’s om uit te zoeken, maar laat ik daar nou eens vreselijk mee achter lopen.
Of ik maak teveel foto’s (dat spreek ik niet hardop uit), of we doen teveel leuke dingen (ook dat zeg ik maar niet hardop) of ik… Ja, wat eigenlijk!!

Opruimen na een vakantie geeft me altijd een lekker gevoel, de TO DO lijstjes worden weer nieuw leven ingeblazen en ik heb weer energie voor 10 om er lekker tegen aan te gaan.
De eerste dans en zwemlessen alweer achter de rug, school weer begonnen, en de agenda deze week alweer tjok vol…
En dan ’s avonds even wat oude foto mappen ‘wegwerken’ op mijn kleine vriend de mini laptop!
Dat wegwerken veranderd altijd al snel in lekker foto’s bekijken, en nog eens en nog eens…. En lachen, en het me weer herinneren, en mooie dingen zien, kortom ik werk niet erg hard door!
Foto’s vind ik gewoon TE leuk, en laat ik dochterlief daar nu ook eens mee besmetten…

Kort geleden kreeg madam mijn oude 1e digitale camera (die het overigens nog prima doet!) en ze klikt wat weg!
Waren de foto’s eerst om scheel van te worden, beetje ietsie pietsie bewogen (ahum!), worden ze steeds leuker!
Ik zie hele barbie families voorbij komen, op familie portret maar ook paspoort foto’s! En ik blader nu al ruim een dik uur door mijn kleine fotografe haar prachtige foto’s en ik doe niets anders dan lachen….

Want lieve mensen kijk nou toch… Pracht reportage toch!?
Camera was ook mee naar Mallorca… Er volgt natuurlijk een reisverslagje, door de ogen van mijzelf maar ook zeker 1 door de ogen van mijn eigen mini fotografe!

Camera Marissa -  door kinder ogen

Camera Marissa -  door kinder ogen

Camera Marissa -  door kinder ogen

Camera Marissa -  door kinder ogen

Camera Marissa -  door kinder ogen

Camera Marissa -  door kinder ogen

Camera Marissa -  door kinder ogen

Een gedachte over “Mini fotografe!

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

