Blogtijd! Even bijpraten…

Zo’n eerste week met volle agenda hakt erin bij ons…
Beetje duf, voldaan, lui liggen we in ons tuintje nog even van de zon te genieten.
Ons meisje maakte het vanmiddag helemaal bont, op de terugweg van een leuke brinkmarkt presteerde ze het om in slaap te vallen! Een waar unicum!! En zeer waarschijnlijk een teken van een beetje ziek worden want dit doet onze dame nooit! Overdag slapen had mevrouw vanaf net 1 jaar al afgeschaft, ze pakte de uurtjes liever ’s avonds en ’s nachts!! (heeeeeeeeerlijk!!)

Ik kocht vandaag een hele mooie, oude spiegel! Marissa onderhandelde mee over de prijs… Meneer vroeg 10 euro, waarop madam eruit flapt dat gaat niet gebeuren!!
Ze snapte echt niet wat mama in de spiegel zag, hij was vies, kapot, oud… En dat was nou juist wat ik er zo charmant aan vond! Meneer zegt voor 8 euro mag ie mee, waarop Marissa nog even zegt nee doen we niet mam! En ik neem de spiegel mee voor 7! Ikke blij, dochterlief snapt er niks van, en manlief… hij droeg de spiegel braaf mee over de markt dus vind het dan vast wel oke 😉

Deze week beleefden we nog veel meer… Daarom nu even blogtijd! Teveel leuks om vast te leggen!
We zagen een prachtig mooi dansoptreden van onze mooie meid en haar dansgroepje! Zo ontzettend leuk!
En zo stoer, allemaal kleine dames op een groot podium in het Kielzog en dan optreden voor een volle zaal! Wat ben ik TROTS!! En met mij natuurlijk manlief, en lieve opa en oma’s en Ome Rob die kwamen kijken!

Dansen Marissa Kielzog

Dansen Kielzog Marissa

Verder gingen we nog even zwemmen! En dat zwemmen is zo leuk…
Mevrouw wilde oefenen met duiken, en wat deed ze het netjes! Toen de bodem met de handen werd geraakt was het feest! Duiken werden daarna zelfs koprollen in het water, en het werd steeds verder weg, een beetje meer.. maar ze werden ook steeds mooier! Ze had het helemaal door! Het zag er zo mooi uit! Wederom trots!!

Marissa duiken akwaak zwemles

Ik zat verder nog een lekker dagje in de zon, kopje thee, haakprojectje en op standje relax! Beviel me prima! Voor herhaling vatbaar! Ik haakte een neon roze omslagdoek voor mijn kleine dame! Soms, heel soms mag mama hem lenen!
Dat neon roze blijft mooi, daarna een leuke groene rand eromheen met vasten en 2 lekker lange kwasten in dezelfde kleuren en af was mijn haakprojectje! En hij is superleuk!!

Haken omslagdoek neon roze - haken met kleur

Haken omslagdoek neon roze - haken met kleur

Er stond nog veel meer in de agenda deze week, we hadden nog een bloemenfeest op school (ruiken, voelen en proeven) maar heb nu even geen foto’s paraat! (volgt nog…)
Mijn nieuwe aanwinsten op de markt zijn ook nog niet vastgelegd, de tuin werd nog meer opgeknapt en verdient ook echt een plekje hier in blogland en verder moet en wil ik nodig tijd maken voor de foto’s van Mallorca!
Dus zoals je wel ziet…. er komt nog veel meer aan! Blijf je lekker meelezen?

2 gedachtes over “Blogtijd! Even bijpraten…

  1. Wat een stralende dochter tijdens het optreden! Ze vond het vast spannend maar zo te zien ging het erg goed. Leuke dingen heb je gedaan zeg. Ben dan ook heel benieuwd naar je gekochte spullen en de foto’s van jullie vakantie. Tot snel!
    Lieve groet, Rensina

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

