Leuk, leuk, leuk!

Ons tuintje wordt zooooo gezellig! Ik kan daar zo van genieten!
Vandaag maakte ik van 2 glazen potjes een paar leuke vaasjes voor aan de schutting, mijn kleine meid zorgde voor een paar leuke bloemetjes erin!

Glazen potjes bloemen tuin

Zelf doen?
– Bewaar wat potjes en maak ze goed schoon.
– Plak er een leuk stofje om heen, en een kanten lintje.
– Versier naar eigen smaak, ik gebruikte een restje tule, stoffen roosjes en lint.
– Maak van ijzerdraad een hanger en hang de vaasjes aan de schutting. (of gebruik ze als waxinelicht houders)

Tuin decoratie bloemen

Vanmiddag tuften we nog even naar een zwemlesje, en madam deed het super! Ze werd beloond met weer een nieuw puzzelstukje! Juf zag een meisje met veel meer zelfvertrouwen, en ze had het heel netjes gedaan! Madam glunderde van trots en moest thuis natuurlijk direct papa en oma bellen!

Zwempuzzel - zwemles Marissa

Op de school van onze dame gebeurd ook genoeg, we werken nu aan een leuke markt die ze elk jaar houden.
Het thema, 1001 nacht brengt mijn hoofd natuurlijk weer op hol. Al druk met knutsels verzamelen en maken…
Ik vind het heerlijk!! 🙂 Verder neemt de meester van ons meisje afscheid, samen met de kinderen maakte ik deze week een meester rapport! En hij wordt hartstikke leuk, morgen even de laatste dingetjes en dan kunnen de kindjes dit maandag op school geven! Oh en……. ik verveel me echt niet hoor… Nu nog even druk met wat leuks voor de avond4daagse!

Leuk dat je weer mee las!!

2 gedachtes over “Leuk, leuk, leuk!

  1. Wauw jullie tuin is echt geweldig geworden!
    Heel leuk dat roze met groen en wit.
    Leuke foto van je trotse dochter.
    Ik ben heel benieuwd naar het boekje voor de meester.
    Wie weet komt hij nog eens voorbij op je blog.
    Lieve groet, Rensina

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

