Avond4daagse knutsel!

Voor de avond4daagse knutselde ik deze keer iets simpels..
Onze dame had een waslijst met kinderen (wel 21!!!) die ze wat wilde geven dus hield ik het dit keer simpel.
Genoeg op de agenda en daarom een kleine knutsel, maar wij vonden het wel een leuke!

Want wat ben je na 4 avonden wandelen….
Je bent een kanjer!!

Kanjer avond4daagse ketting

Kanjer avond4daagse ketting

Voor de kleine wandelaars maakten we een sterrenketting van vilt met daarop de tekst je bent een kanjer! De tekst maakte ik met mijn nieuwe aanwinst, een heuse lettertang! Zoooo leuk! Geloof dat niets meer veilig is, het labelen is begonnen! 🙂 Achterop de sterrenketting voor de lekkere trek een kanjer stroopwafel!
Voor onze dochter haar grotere vriendinnen van groep 7&8 maakten we een broche van vilt! Een strikje met daarop ook de tekst: KANJER!

#Goed gedaan wandelaars! Op naar volgend jaar!

2 gedachtes over “Avond4daagse knutsel!

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

