Kleertjes recyclen! Garage sale!

Kleertjes genoeg, vanmorgen fris en fruitig gestart met uitzoeken, sorteren op maat, op de foto zetten om daarna helemaal flauw, chagrijnig, en bijna beteuterd achter mijn laptop vandaan te springen…
Geen enkele foto was goed!!! Ze waren te groot voor marktplaats, en dat heb ik werkelijk nog nooit gehad…
Dus een heleboel (lees 4 vuilniszakken en 5 bakken later!!) werk voor niks! Geen kleertjes en spulletjes op marktplaats dus, maar donderdag maar een garage sale!

Ik wil opruimen, het moet weg…. Ik heb teveel liggen waar ik nog even dit mee wil doen, of daar kan ik nog wel wat van maken, etc. etc. etc.
Garage sale …. it is! Dus nu maar voorbereiden, paar posters maken, wat berichtjes de wereld in gooien… en hopen op een goede opkomst!

Kon het na dit fiasco niet laten even achter de naaimachine te kruipen om dan toch in elk geval 1 shirtje te recyclen.
Een te kort, maar ook te wijd hemdje omgetoverd tot vrolijk zomers vestje voor over een topje, shirtje, jurkje…
Leuke biesjes erop genaaid in 2 verschillende kleuren, strikje erop en wat glitter steentjes en klaar is Kees.

Foto voor:
Naaimachine kleren recyclen

Foto’s tijdens het harde werken 😉
Kleertjes recyclen

Kleertjes recyclen

Foto na:
Kleertjes recyclen

Dame vast weer tevreden…
Lekker simpel klusje en heb ik toch nog iets gedaan wat wel lukte vandaag!!

4 gedachtes over “Kleertjes recyclen! Garage sale!

  1. Oh wat balen dat je foto’s niet goed zijn. Maar je nieuwe plan is ook een goed idee!
    Het wordt vast leuk en ik hoop dat je goed verkoopt.
    Het vermaakte vestje is in ieder geval leuk geworden.
    Ik hoor graag hoe het is gegaan, inclusief foto’s van de ingerichte garage 😉
    Lieve groet, Rensina

  2. Ach, wat een teleurstelling! Ik heb dat ook wel eens gehad dat bestanden te groot zijn. Wat ik dan doe is met het ‘knipprogramma’ van Windows een soort van printscreen te maken, waardoor het bestand vele malen kleiner is. Iets meer werk, maar niet zoveel als alle foto’s opnieuw te moeten maken. Een garage sale is ook een tof idee. Hopelijk helpt dat je gauw van de overtollige kledingstukken af.

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

