Beter worden en genieten in het park!

Ons meisje knapt gelukkig weer op, ze heeft de waterpokken en had het goed te pakken.
Plakkerige koortsige dagen en nachten laten we achter ons en nu kan haar lijfje weer lekker herstellen!
De agenda lieten we los…. Ziek is ziek…maar toch gebeurde er genoeg bij ons!

Ik werd een jaartje ouder…
En verwend door mijn lief, mijn meisje en lieve familie en vrienden! Mooie boeken, kaarsjes, bloemen, knutselspullen, en nog veel meer leuks! De hele week door visite, verspreid over de dagen zodat onze kleine dame er ook nog van mee kon genieten en het niet te vermoeiend was! Dat ik dinsdag de visite afbelde vond onze kleine dame maar niets, een gezelligheidsmens! Dank jullie wel allemaal voor de verwennerij!!

Er was een garage sale, bakken vol kleding en mijn eigen gemaakte Zoet Geluk spulletjes! Het was erg leuk, veel leuke enthousiaste reacties, goed verkocht en veel gezelligheid! Voor herhaling vatbaar!

Vandaag gingen we op pad naar het park, er was erg veel leuks te doen! Het zonnetje scheen ook nog af en toe, het was droog en we vermaakten ons hartstikke goed! Dansen met juf Fenny, een klei kunstwerk maken, roofvogels bekijken, blussen met de brandweer en nog meer leuks!

Blikgooien - dag van het park

Dansen - dag van het park

Kleien - dag van het park

Blussen met de brandweer - dag van het park

Op naar een nieuwe week, bijna vakantie..
Nog even door buffelen! 🙂

Een gedachte over “Beter worden en genieten in het park!

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

