Zo heel af en toe… als ik een gaatje vind!

Heel af en toe…. Als er ergens een gaatje is…
Heel heel heel af en toe, als ik het echt niet laten kan…
Dan wordt er wel eens wat geknutseld bij ons in huis! (school, tuin, en daar omheen!)

Er mislukte een klus…
Dus ik deed wat anders en pimpte mijn telefoon hoesje!
Zwart hoesje pimpen

Het voelt als nieuw, zo leuk!!
Telefoon hoesje pimpen met stof

Ik maakte nog wat leuks voor de lieve stagiaire bij Marissa in haar klas.
Ze zal haar erg gaan missen! Een lege pot beplakken met mod podge en een leuk printje.
Lintje erom, sterretjes erop! Waxine lichtjes versieren met wasi tape, nog een leuke sleutelhanger erbij en het zit er toch lief uit of niet?!
Bedankje juf - afscheid

afscheid juf - cadeautje - bedankje

Er werd ook nog veel gespeeld… en dat is altijd reuze gezellig!!
Spelen - pannenkoeken eten

Spelen - pannenkoeken eten

Verder heb ik last van opruim kriebels! Ben dan ook hard bezig op alle plekken in het huis.
Het gekke is dat ik geloof ik vaak meer rommel maak dan dat er was! Uiteindelijk komt het allemaal goed, ik maakte een hele mooie opgeruimde kledingkamer! Zocht weer bergen kleertjes uit, en knipte heel wat knopen, kantjes, lintjes af. Legde leuke stofjes apart voor een mooie lappendeken, bracht zakken kleding weg ter recycling en deed zelf ook nog wat aan recyclen.

Een oud, te klein spijkerjasje is nu een stoer hip vestje!
Een beetje knippen (mouwen eraf), plakken, strijken, naaien en wat applicaties erop en tadaaaa… Niemand die er net zo eentje heeft! Mijn madam moet alleen nog even wennen… ze weet nog niet wat ze ervan vindt! (oeps!)

Recycle - upcycle kleren

Kleding recycle, upcycle

Kleding upcycle, recycle, naaien

Er is nog meer gebeurd, gemaakt, gedaan..
Daarover de volgende keer meer….!!

2 gedachtes over “Zo heel af en toe… als ik een gaatje vind!

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

