Spanning…

Normaal ben ik best ‘handig’ met pen en papier of tikken op het toetsenbord maar nu vind ik het toch wel erg lastig. Nu komt toch wel een beetje de spanning.
Alhoewel ik spanning liever voel dan de angst die ik voelde na 11 november….
Ziek zijn, zware migraine aanvallen om vervolgens te eindigen met een tia.

Nog steeds wat wiebelig op de benen, af en toe wat stotterend ben ik er goed door gekomen…
Het meeste ‘last’ had ik nog van de tranen van mijn kleine meid.
En nee… je wist het misschien niet, of nee ik of Peter hebben je niet gebeld, geappt of weet ik het wat…
Maar weet je… het is soms ook best lastig, of gewoon vreselijk eng om te zeggen, of er is geen geschikt moment voor geweest… Kortom, ik vond het doodeng!

Morgen gaan we dotteren…
Ook dat vind ik toch wel eng…
Al hoef ik alleen maar te liggen, het best wel beetje balen van mijn lijf gevoel maakt me even moedeloos!

regenboog

5 gedachtes over “Spanning…

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

