Doolhof zonder schwung!

Zo… Lang niet op mijn blog geweest! Niet dat er niets te vertellen viel, genoeg zelfs! Maar de ‘schwung’ is er even uit!

Er zijn zeker genoeg redenen om lekker door te tikken, schrijven vind ik immers heerlijk! Foto’s maak ik ook nog in overvloed, knutselen doen we nog genoeg, en lekker terug kijken en genieten van alles wat we voor elkaar hebben gebokst vind ik ook nog steeds genieten! Een ander inspireren is ook leuk,en voor mijn kleine dame een soort van online dagboekje voor later is ook nog steeds iets wat ik reuze graag creëer!

Maar dan toch het gevoel ….van ff niet! Maar even werd steeds langer, en in mijn volle confetti hoofd had ik alweer honderden kronkels lopen met soms, of vaak een doodlopend einde, soms 1 met nog veel meer afslagen en dus nieuwe kronkels, en uiteindelijk is er gewoon een doolhof ontstaan!  *zucht*

En ik ben er nog niet uit!

Op facebook ben ik aan het verwijderen geslagen, weg foto’s! (het begin is er) Op mijn blog is het dus vooral heel stil, en zoet geluk is soms niet bij te benen en andere tijden compleet stil!  Ik wil het e.e.a. gaan combineren, samenvoegen, het liefst een eenheid maken. Hebben jullie tips? Wat vinden jullie leuk om te lezen/zien op dit blog? Zal ik privé eruit halen en online alleen verder gaan met zoet geluk, en andere knutsel creaties/tutorials of…. Stop ik met bloggen en ga ik over naar het plaatsen van alleen een foto, een foto zegt immers meer dan 1000 woorden… toch? Of vertrek ik uit de online wereld? Beeld op zwart? Of nou alleen… pinterest dan! 😉 Zooo verslavend, relaxed, ontspanning… Pinterest blijft! Maar de rest… Ik weet het niet! Iemand ideeën? Of misschien een routekaart?

Grrr… *zucht* Ik ben er nog steeds niet uit! Gut, gut, gut …

doolhof, weg kwijt

2 gedachtes over “Doolhof zonder schwung!

  1. Ik begrijp dat je wil samenvoegen… Het zorgt voor onrust, overal wel iets etc. Lastig zo te zeggen hoe je dat moet doen… Zou het wel enorm jammer vinden als je blog verdwijnt. Lees hem nog altijd.

  2. Wat vervelend dat je er zo mee zit…
    Je zou denken dat een tijdje niet bloggen wel zou helpen, maar bij jou helaas niet.
    Succes met je keuze, maar ik volg je blog altijd graag en zou het ook jammer vinden als je stopt!
    Je schreef altijd zo leuk over je dochtertje en jullie bezigheden, leuk om te lezen.
    Groetjes, Rensina

Geef hier je reactie....Dat vind ik reuze leuk!

